Saturday, July 6, 2013

Selamat Kembali

Salam semua.. Dah lama saya tak ke sini.Ingatkan dah tak ada pengunjung. Tadi saja - saja saya jenguk ke sini, tapi sekali tengok kat jumlah visitor, tak sangka lak masih ramai yang berminat dengan blog ini. Maka saya rasa terpanggil semula untuk melakukan kemaskini pada blog ini. Saya mohon maaf kerana telah lama tidak mengemaskini blog ini. Saya telah tersalah membuat tanggapan bahawa blog ini sudah tidak ada pengunjung lagi. Akan tetapi apabila saya memeriksa data visitor, sungguh tidak saya sangka rupa - rupanya masih ada yang sudi melawat blog ini. Jangkaan saya meleset kerana pada tahun 2013 sahaja lebih daripada 100 visitor yang sudi ke sini. Terima kasih atas sokongan anda. Mulai hari ini saya akan kembali mengemaskini blog ini.

1 comment:

Zakuan LR said...

Alhamdulillah...sudah siap kerja - kerja pengubahsuaian blog ini. Harap blog ini lebih cantik daripada sebelum ini.